Biuro nieruchomości Imper
biuro nieruchomości
Otwarte · Zamykamy o 16:00
Poniedziałek
9:00 - 16:00
Wtorek
9:00 - 16:00
Środa
9:00 - 16:00
Czwartek
9:00 - 16:00
Piątek
9:00 - 16:00
Sobota
Zamknięte
Niedziela
Zamknięte
Biuro nieruchomości Imper w Zakopanem
Imper nieruchomości Zakopane świadczy usługi w zakresie obrotu nieruchomościami jak i w ich zarządzaniu.
Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami:
Oferujemy profesjonalną i kompleksową pomoc przy kupnie i sprzedaży nieruchomości w zakresie: mieszkania, apartamenty, domy, hotele, pensjonaty, grunty rolne, działki budowlane i lokale użytkowe. Obszarem naszego działania jest w głównej mierze Zakopane i jego okolice jak również obszar całego powiatu Tatrzańskiego.
Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu gwarantujemy przeprowadzenie transakcji w szybki i bezpieczny sposób.
Zarządzanie nieruchomościami:
W zakresie zarządzania nieruchomością oferujemy kompleksowe usługi, dzięki aktywnej działalności na Zakopiańskim rynku i zdobytemu dzięki temu doświadczeniu jesteśmy w stanie zagwarantować najlepsze wywiązywanie się z wszelkich powierzonych nam obowiązków.
W zakres naszej usługi wchodzą między innymi takie czynności jak:
Imper nieruchomości Zakopane świadczy usługi w zakresie obrotu nieruchomościami jak i w ich zarządzaniu.
Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami:
Oferujemy profesjonalną i kompleksową pomoc przy kupnie i sprzedaży nieruchomości w zakresie: mieszkania, apartamenty, domy, hotele, pensjonaty, grunty rolne, działki budowlane i lokale użytkowe. Obszarem naszego działania jest w głównej mierze Zakopane i jego okolice jak również obszar całego powiatu Tatrzańskiego.
Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu gwarantujemy przeprowadzenie transakcji w szybki i bezpieczny sposób.
Zarządzanie nieruchomościami:
W zakresie zarządzania nieruchomością oferujemy kompleksowe usługi, dzięki aktywnej działalności na Zakopiańskim rynku i zdobytemu dzięki temu doświadczeniu jesteśmy w stanie zagwarantować najlepsze wywiązywanie się z wszelkich powierzonych nam obowiązków.
W zakres naszej usługi wchodzą między innymi takie czynności jak:
- dokonywanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego
- prowadzenie wykazu lokali, właścicieli lokali, najemców oraz weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości
- zagwarantowanie utrzymania czystości pomieszczeń służących do użytku wspólnego oraz terenu na zewnątrz budynku należącego do nieruchomości wspólnej
- prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego i właściciela
- zapewnienie dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci
- wykonywanie konserwacji i bieżących napraw na terenie nieruchomości wspólnej
- usuwanie awarii i ich skutków
- ubezpieczenie budynku
- przygotowywanie i prowadzenie zebrań Wspólnoty
- przygotowywanie rocznego planu gospodarczego Wspólnoty
- otwarcie rachunku bankowego dla Wspólnoty oraz przeprowadzanie przez niego wszelkich rozliczeń
- opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych dotyczących nieruchomości wspólnej o ile nie są one pokrywane bezpośrednio przez właścicieli
- zawieranie w imieniu wspólnoty umów wynikających z obowiązków Zarządcy oraz kontrolowanie prawidłowości ich wykonania oraz regulowanie wynikających z nich zobowiązań
- reprezentacja właścicieli w sprawach dotyczących zwykłego zarządu nieruchomością
- prowadzenie pozaksięgowej ewidencji kosztów i przychodów nieruchomości wspólnej
- ustalanie stanu należności i zobowiązań, przychodów, wydatków oraz stanu środków pieniężnych
- ustalanie zaliczek na pokrycie kosztów nieruchomości wspólnej
- ustalanie kosztów dotyczących nieruchomości wspólnej w tym wydatków na bieżącą konserwację, remonty, opłaty z tytułu dostawy mediów oraz wywozu śmieci
- nadzór nad wykonywanymi remontami, konserwacjami i modernizacjami oraz dokonywanie stosownych zmian w dokumentacji budynku
- sporządzanie w imieniu Wspólnoty sprawozdań do Urzędu Skarbowego i Głównego Urzędu Statystycznego
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego
- rozliczanie zaliczek wnoszonych przez właścicieli na koszty utrzymania nieruchomości wspólnej oraz na dostawy mediów i wywóz śmieci
- egzekwowanie od właścicieli należnych zaliczek i opłat
- nadzór i kontrola wodomierzy, ciepłomierzy i innych urządzeń pomiarowych zainstalowanych w budynku
- wszelkie inne czynności wynikające z zawartej umowy o zarządzanie nieruchomością
W celu podjęcia współpracy prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy lub zapraszamy do siedziby naszego biura w Zakopanem
Galeria zdjęć (1)
POLECAMY
Region Tatry
Zakopane
Zakopane
Kontakt z nami
- Biuro: Zakopane
- +48 602 713 300
- biuro@regiontatry.pl
- /RegionTatry
- regiontatry
- Pn - Pt 9:00 - 17:00
Sob 10:00 - 14:00
Informacje
copyright © 2022 Region Tatry - wszelkie prawa zastrzeżone. Przebywając na stronie akceptujesz Politykę prywatności serwisu Region Tatry